aliciia

Alla inlägg under september 2013

Av Alicia Richardsson - 30 september 2013 11:20

Hej! Ni kanske undrar varför jag inte är i skolan nu... Men jag är sjuk...   Inte kul! Men iaf ni kanske undrar vad jag har för nå fel... Jag har jätte ont imagen...    Inte kul! Men iaf här nere komentera vad jag ska göra för nå inlägg för nu har fantasin tagit slut :( Men ha en fin måndag //Alicia  

Av Alicia Richardsson - 29 september 2013 20:05

Hej! Äntligen kan jag blogga varenda... Jag har fått en ny dator... :D Så nu äre bara att börja läsa min blogg... Ha en fin söndag önskar // Alicia

Av Alicia Richardsson - 29 september 2013 20:00

Hej! Jag hoppas alla mår bra och så....  Imorgon är det skola... Jobbigt men jag får stå ut :D Ni får gjärna komentera här nere vad jag ska gör för nå inlägg.. Jag tipsar på en blogg iaf : MakeupTipsaren.bloggplatsen.se Den är jätte bra hon tipsar om smink och så... Ni får jätte gjärna tipsa om en blogg!

Av Alicia Richardsson - 16 september 2013 16:33

Hej! Tänkte bara säga att det vart inge bio igår :( Tyvär :( Ha en fin måndag kramis Alicia ☻☺☻♥

Av Alicia Richardsson - 15 september 2013 10:09

Hej! Jag tänkte bara säga att idag ska jag på bio med min bästa vän | Det ska bli jätte skoj! Mm. Jag skulle igentligen gå på bio föra söndagen! Men de fick inte igång filmen :( Men vi hörs hej då |

Bio

Av Alicia Richardsson - 8 september 2013 12:40

  Hej! idag ska jag och bästa vän på bio :) Kommer bli jätte kul. Det är 3D :D Puss hej

Av Alicia Richardsson - 8 september 2013 12:35

      Hej! Bloggen asså jag är jätte ledsen att jag säger en sak men jag gör det inte.Men det har varit mycket med skolan,läxor ni vet vad jag menar. Men asså nu ska jag sluta säga att jag ska blogga och jag gör det inte. JAG BLOGGAR NÄR JAG HINNER OCH NÄR JAG KAN. Ska försöka bloggen och då menar jag det.

Presentation


Hej, det är jag som är Alicia. Jag gillar att rida o vara med mina kompisar osv. Hoppas du gillar min blogg :D

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards